Evde Doktor Hizmeti

dentist
  • 16.Aralık.2017

YERİNİZDE HEKİMLİK HİZMETLERİ

Yerinizde Hekimlik hizmetleri son derece hassas ve profesyonellik gerektiren beklide ilk basamak hekimlik hizmetleri içerisinde en zor olanıdır,bizler homeclinic olarak son derece deneyimli ve bu alanda yetişmiş hekimlerimiz ile 7/24 esasına göre bizen düşen sorumluluğun ve hassasiyetin farkındayız.Sağlığınız Emin ellerde,Evde hekimlik hizmetleri ciddi bir ihtiyaçtır. Özellikle kronik hastalığı olanlar, yatağa bağımlı olan ya da hareket kabiliyetini yitirmiş olan hastalar, ev dışına çıktığında hastalığının artmasından endişe edilen durumlarda doktorun evde teşhis ve tedavisi gereklidir.

Aynı zamanda, bu hasta gruplarının teşhis ve tedavi hizmetleri için hastaneye gitmeleri; hem bir eziyet, hem maliyet, hemde zaman kaybına neden olabilmektedir. Evde bakım hekimi, hastanın bütün tıbbi işlemlerini ve tedavi girişimlerini hastanın primer doktorunun bilgisi ve onayı ile uygulamaktadır. Uzmanlık görüşü ve kontrolü gerektiren durumlarda hastaya her branştan konsültan uzman doktorla hizmeti sunulmaktadır.

Gelecek Doktor Kimdir?

Sağlık konusu hayatımız boyunca ciddiyet arz eden bir durum olduğundan eve sağlık hizmeti için gelecek olan doktorunda önemi büyüktür. Talebiniz üzerine sizden hasta hakkında bilgi alınacak ve verilen bilgi doğrultusunda alanında uzman olan doktorumuz sağlık kontrolü, bakımı ve muayene için sizi evinizde ziyaret edecektir.

Doktor Evde Hangi Hizmetleri Verebilir?

Doktorumuz hasta ziyareti esnasında rahatlıkla bütün kontrolleri yapabilecek ekipmanlar ile gelecektir. Hatta röntgen ve ultrason dahi çekebilecektir. Bu kadar gelişmiş bir bakım anlayışı ile evinizin hastaneden farkı olmayacaktır.

Evde doktor hizmeti olarak sunduğumuz diğer hizmetler aşağıda mevcuttur.

• Evde bakım doktoru
  • Branş doktor muayenesi
  • Telefonla danışmanlık
  • Evde Psikolog

Sizin sağlığınız bizim sağlığımızdır. Bu nedenle 7/24 bizi arayabilirsiniz.

Anahtar kelimeler : evde doktor, evde doktor hizmeti, eve doktor çağırma, eve doktor hizmeti istanbul, evde bakım hizmeti